De camper - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu De camper - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu

De camper

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 Maart 2015 | Verenigde Staten, Indianapolis

Vanmorgen ging om 5.00 uur de wekker. Na een snelle douche en het inpakken van de koffers gingen we snel naar de lobby. Daar bleek dat we niet de enige waren die een camper op gingen halen. Zoals we verwacht hadden waren er veel gepensioneerden bij en uiteraard ook weer veel Duitsers. Het had vannacht gesneeuwd en er stond een ijzige wind. Dus snel de bus in. We kwamen zo rond 9.30 bij de fabriek aan. Daar werden we al opgewacht door een geolied team van mensen waarvan je merkt dat ze gewend zijn om grote groepen mensen snel met een camper op pad te sturen. Ron hoopte weer op een hele grote camper en ik op een kleintje. Het is een middelmaatje geworden. Ik ben er helemaal tevreden mee.....Ron niet helemaal. Na het afhandelen van de papieren en de instructies omtrent het gebruik van de camper volgde wederom een presentatie. Daar werd er nogmaals opgehamerd niet uit de auto te stappen als we door de politie zouden worden aangehouden. Gewoon blijven zitten en handen aan het stuur houden. Uiteindelijk konden we om half 2 op pad. Best weer even vreemd. Inmiddels staan we nu op een camping bij Indianapolis. De camping is nagenoeg leeg want het is echt ijzig koud. Zo koud dat we zelfs problemen met de verwarming hebben!! Gelukkig hebben we extra dekbedden om het warm te houden. We gaan morgen maar snel richting Nashville. Hopelijk is het daar wat warmer.... Volgens de campingbaas is het in 50 jaar niet zo koud geweest als nu. Dat hebben wij weer.... Iedereen nog bedankt voor de leuke berichtjes. Ik zal proberen nog een foto bij te voegen.
Lieve groetjes en tot morgen

• 28 Maart 2015 - 10:19

Inge En Kees:

Hallo Yvonne, ik vind het leuk om jullie belevenissen weer te lezen via jouw verslagen! Hopelijk wordt het wel gauw wat warmer. Dat lijkt me aangenamer voor jullie! Waarom mag je bij aanhouding van de politie niet uitstappen? Nemen ze de camper dan in beslag of zoiets?
    Een fijne reis met veel leuke en fijne avonturen gewenst! Groetjes, ook aan Ron, Inge en Kees

• 28 Maart 2015 - 10:25

Pa En Ma :

Hallo Yvonne en Ron.
    Wat hebben jullie al veel meegemaakt en wat leuk om deze berichtjes te lezen. Yvon van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Leuk al die foto's die je mee
    stuurt, iedere morgen ga ik kijken of er een mailtje van jullie is. Geniet er lekker van en ik hoop dat het gauw wat warmer wordt. Wees voorzichtig!!!! Allebei een knuffel.
    groetjes en liefs Pa en Ma

• 30 Maart 2015 - 10:14

Linda:

Hoi Yvonne.

Wat een leuke berichten schijf je! Daar zit een roman in! Heel veel plezier, geniet van de tijd samen. Ik vind het een hele mooie camper, mooie maat .....

liefs, Linda