Van Kingman naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu Van Kingman naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu

Van Kingman naar Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hebben het op de camping in Kingman best goed gehad. Wel merkte ik voor het eerst dat ze hier op de camping s' nachts bewaking rond hadden lopen. Dat is iets wat ik op een KOA camping nog niet eerder heb meegemaakt. Het geeft je toch een vreemd gevoel. Ook viel me op dat de gemiddelde leeftijd van de werknemers op deze camping zeker 70 plus is. Ja pa, dan heb jij het toch getroffen dat je met je 58e kon stoppen. Ik was laatst bij een benzine pomp en daar werkte een dame achter de balie van zeker 80! Geen AOW en wellicht heel weinig pensioen, ja dan moet je wel. Oh, ja Henk en Marjolein, we kunnen gewoon de functie van hovenier duiden hoor voor mensen die in een rolstoel zitten! Hier schoffelen ze gewoon in hun rolstoel de camping ( ik zal een foto bijvoegen die ik stiekem van deze man heb gemaakt). Gisteren kwamen we na een prachtige rit door bergen en de woestijn rond het middag uur op de uitgekozen camping in Las Vegas aan. De camping ligt wel ongeveer 10 km van de beroemde las Vegas boulevard( strip)maar ze hebben een shuttle bus die je op de strip afzet. Na eerst nog even lekker aan het kleine zwembad te hebben gezeten zijn we rond 18.00 uur met de shuttle bus naar de strip gegaan. Daar hebben we weer even genoten van alle gekte die er te zien is. Het kan gewoon niet op! We zijn even naar een aantal nieuwe hotels geweest om daar alle overdaad te bekijken. Helaas had ik geen fototoestel bij me maar die zal ik vanavond wel even meenemen. We hebben voor vanavond namelijk kaartjes voor een motown show in de Venetian, een prachtig hotel waar gewoon de gondels door heen varen. Echt te absurd voor woorden, maar wel leuk om te zien. Omdat de laatste shuttle bus al om 21.00 uur terugrijdt, zijn we met de stadsbus terug naar de camping gegaan. Even opletten waar je moet uitstappen maar voor de rest ging het prima. Morgen gaan we richting de kust en willen we laatste dagen gebruiken om langs de mooie kustlijn tussen Los Angeles en San Francisco te rijden en ook nog af en toe van het strand te genieten. Als laatste willen we nog 2 dagen San Francisco doen, maar ik hou jullie op de hoogte. Fijne avond en dag en iedereen nog bedankt voor de berichtjes. Lieve groetjes Yvon

  • 10 April 2015 - 07:34

    Astrid:

    Hoi Yvonne en Ron,

    Echt leuk om jullie reisverslagen te lezen, zo reis je toch een beetje mee.
    Vegas is geweldig he, het kan niet op daar.....
    Lekker genieten nog maar...

    gr As

  • 13 April 2015 - 08:25

    Henk Van Noort:

    Hallo Yvonne en Ron,

    Tja voor het participeren in werk hoeven ze in Amerika geen enkele moeite te doen. Je moet gewoon tot je 80ste werken als je geen vermogen en geld hebt voor je toekomst.

    Hoe heb je de Motownshow ervaren? Ik heb deze show een paar jaar geleden in Rijswijk gezien en gehoord. Was wel aardig niet echt een Must-see.

    Geniet lekker. Leuk San Francisco een van de meest Europees georïënteerde steden van Calfornia.

    Groetjes,

    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Welkom op deze site. Ik vind het leuk om met jullie mijn vakantie ervaringen in Australië te delen. Dit keer gaan we vrienden Down Under. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan meemaken. Ik hoop in ieder geval dat jullie er veel plezier aan beleven!

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 29301

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Van Cairns naar Melbourne

24 Maart 2015 - 18 April 2015

Van Chicago naar San Francisco

24 Maart 2013 - 08 April 2013

Van Chicago naar Los Angeles

Landen bezocht: