Van Anderson naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu Van Anderson naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu

Van Anderson naar Nashville

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 Maart 2013 | Verenigde Staten, Nashville

Toen we vanmorgen wakker werden en de gordijnen in de hotelkamer open deden zagen we dat het wederom sneeuwde! Ik heb het toch zo gehad met de sneeuw!! Zouden we dan vanavond weer in een hotel slapen? Na een ontbijt in de camper gingen we op pad. We wilden vandaag proberen om een behoorlijk stuk naar het zuiden te rijden om zo uit de sneeuw te komen. Eerst tanken want die camper gebruikt aardig wat benzine. Tanken met zo'n grote camper is al een uitdaging op zich. Er moet ten eerste voldoende ruimte zijn om de bocht te kunnen maken en ten tweede heb je twee plekken nodig. De neus van de camper staat dan voorbij de eerste pomp en het achtergedeelte waar de tank zit staat dan ergens bij de tweede pomp! Je blokkeert zo'n beetje het hele tankstation. Maar we worden er steeds meer bedreven in.
Gelukkig werd het gedurende de reis naar het zuiden steeds groener en uiteindelijk waren we na een paar uur uit de sneeuw! Bij het plaatsje Bowling Green zijn we afgeslagen om een bezoek te brengen aan het Nationale Corvett Museum. Het is een museum vol met herinneringen aan het ontstaan van de Corvett en met uiteraard heel veel echte Corvetten! Hierna zijn we door gereden richting Nashville. Hier zijn we eind van de middag aangekomen. Het is hier een paar graden boven nul. We staan eindelijk op een bewoonde camping. We hebben zelfs buren! Konden we eindelijk eens van de camper genieten en uitproberen hoe alles werkt. Het is een camper met uitschuifwanden waardoor het leefgedeelte ineens nog veel groter is. Ik heb net als gisteren weer wat foto's van vandaag toegevoegd. Morgen gaan we met een shuttle busje naar Nashville zelf; kijken of ik nog ergens stiekem kan linedancen. Misschien blijven we nog een nachtje op deze camping om de dag erna door te reizen naar Memphis. Iedereen nog heel erg bedankt voor de leuke berichtjes! Erg leuk om dat 's morgens te lezen!
Wij kregen vanmorgen het berichtje dat Ron's moeder vandaag wederom geopereerd is vanwege een bijkomende complicatie na haar buikoperatie. We hebben haar einde van de middag even gebeld. Alles gaat gelukkig goed. Ze moet nog wel een tijdje in het ziekenhuis blijven.
Ron ligt inmiddels te slapen dus ik ga zo ook maar eens de luiken dichtdoen. Tot morgen!

  • 27 Maart 2013 - 21:25

    Indy:

    Hoi,

    Wat een groot ding! Dat hebben jullie weer! Precies niet wat je zou willen ;). Toch lijkt het me wel lekker hoor, zo ruim!
    Ik hoop wel dat jullie een beetje lekker weer krijgen. Vandaag heeft hier de zon in elk geval lekker geschenen, waardoor ik weer iets minder bevroren was toen ik thuis kwam.

    Veel plezier nog verder!

    Groetjes,

    Indy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Welkom op deze site. Ik vind het leuk om met jullie mijn vakantie ervaringen in Australië te delen. Dit keer gaan we vrienden Down Under. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan meemaken. Ik hoop in ieder geval dat jullie er veel plezier aan beleven!

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 29339

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Van Cairns naar Melbourne

24 Maart 2015 - 18 April 2015

Van Chicago naar San Francisco

24 Maart 2013 - 08 April 2013

Van Chicago naar Los Angeles

Landen bezocht: