Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

04 April 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen zijn we rond 10 uur uit Las Vegas vertrokken. Al heel snel verlieten we de staat Nevada om de laatste staat California binnen te rijden. Onderweg hebben we eerst vooral prachtige woestijnlandschappen gezien met veel cactusachtige planten langs de weg. Daarna werd het weer veel meer berglandschap. Bij het stadje Barstow zijn we een tijdje gestopt. Barstow is best een behoorlijke stadje dat ook weer aan de orginele route 66 ligt. Na het bezoek aan Barstow zijn we doorgereden naar Los Angeles. De stad van de Engelen. Wat een enorme stad is dit toch. Het heeft heel veel voorsteden. We zijn beland op een camping in Pamona. Dit is weer een gebied van Los Angeles op ongeveer 56 kilometer van het centrum. De camping is prima. We hebben tenminste weer wat gras voor de deur. Dat is sinds Nashville niet meer gebeurd. Gras geeft je toch meer camping gevoel dan steentjes of zand. Morgen rijden we door naar Malibu. Hier blijven we nog een paar dagen aan de kust staan om maandag de camper weer in te leveren. We hebben inmiddels ongeveer 4300 kilometer door Amerika gereisd. We zijn door 10 staten gereden die echt alle 10 een eigen identiteit hebben. Best bijzonder. We hebben onderweg veel gezien en leuke mensen ontmoet. Morgen zal ik nog een kort verslag over Malibu schrijven en zodra het mogelijk is nog wat foto's uploaden. Over de rustdagen in Malibu zal niet zo veel te schrijven zijn dus zal ik jullie alleen nog op de hoogte stellen als dat de moeite waard is.
Tot morgen.

• 04 April 2013 - 23:07

Harry En Ali:

Hallo Ron en Yvon,

Net weer het reisverslag gelezen. De eindbestemming is nu in zicht en als ik het goed heb gezien is het weer in L.A. prima. Nemen jullie de kustweg naar Malibu? of gaan jullie eerst nog langs Beverly Hills om een huis te zoeken? Wat zullen jullie al veel indrukken hebben opgedaan na zo'n reis door allerlei landschappen en wat zal het weer wennen worden als je weer in ons koude kikkerlandje bent. Maar ja aan alles komt een eind en de reisverhalen zullen we best missen. In ieder geval een paar dagen lekker uitrusten aan het strand! We horen nog wel wanneer jullie de terugreis aanvaarden.

Veel plezier nog en groeten van Harry en Ali.