Malibu - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu Malibu - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Knobel - WaarBenJij.nu

Malibu

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 April 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Helaas Harry, hebben we geen stulpje in Beverly Hills kunnen kopen. Ligt toch net boven ons budget! Dan maar op naar de kust. We hadden op internet een camping gezien in Malibu met uitzicht op de zee! Hier wilden we vandaag naar toe. De weg ernaar toe ging goed alhoewel het wel erg druk op de weg was. Maar dat is het volgens mij altijd in LA. Ze hebben 6 baans wegen dus dat is 12 banen verkeer naast elkaar, echt ongelooflijk. Omdat we nog vroeg waren zijn we eerst nog via de bergen naar een klein plaatsje vlak bij Ventura Beach gereden. Hier hebben we een grote outlet bezocht en wat inkopen gedaan. Daarna zijn we naar de camping in Malibu gereden. We hebben een plek op de berg met uitzicht op de zee. Echt geweldig! Zo mooi hebben we nog niet gestaan. Vanmiddag hebben we lekker op het strand gewandeld. Als het weer het toelaat willen we morgen wel even naar het strand. Ik heb er vandaag speciaal zonnebrandmiddel voor gekocht. Voor de rest zullen we de laatste dagen hier wel kunnen doorbrengen, denk ik. Heel veel groetjes en tot weer in Nederland.
Maandag vliegen we rond 16.00 uur terug en zijn dan dinsdag rond 13.00 uur weer op schiphol. De verbinding is slecht dus ik weet niet of het uploaden lukt maar ik zal het proberen, al is het maar 1 foto. xxxx

  • 05 April 2013 - 09:02

    Inge Roza:

    Hoi Yvonne en Ron,

    Wij hebben genoten van jullie verslag.
    Het nodigde uit om meer te lezen van de omgeving waar jullie waren of om afbeeldingen te zoeken.
    En de plaats waar je nu op de camping staat is zeker mooi.
    Geniet nog van de laatste dagen,

    Groet van Inge en Kees

  • 05 April 2013 - 13:14

    Michael & Yvonne:

    Jongens, wat hebben jullie veel gezien. Mooi man, we hebben jullie echt zitten benijden. Misschien in het begin wat koud, maar ook dat heeft z'n charmes (denk ik toch).
    Was ook erg leuk om jullie verslagen te lezen. En de foto gaven een goede indruk van jullie belevenissen, vooral die touringcar!
    Jullie staan nu op een heerlijk plekkie en dus neem het er nog maar van, want voor het warme lente weer moet je hier niet wezen.
    Nogmaals nog veel plezier en een rustige terugreis.

    De Steffies

  • 08 April 2013 - 08:57

    Freya:

    Hoi Yvonne en Ron,

    Ik heb met heel veel plezier jullie verslagen gelezen. Weer heel wat meegemaakt en gezien!
    Goede terugreis en tot woensdag.

    Groetjes,
    Freya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Welkom op deze site. Ik vind het leuk om met jullie mijn vakantie ervaringen in Australië te delen. Dit keer gaan we vrienden Down Under. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan meemaken. Ik hoop in ieder geval dat jullie er veel plezier aan beleven!

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 29339

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Van Cairns naar Melbourne

24 Maart 2015 - 18 April 2015

Van Chicago naar San Francisco

24 Maart 2013 - 08 April 2013

Van Chicago naar Los Angeles

Landen bezocht: